2009-08-27
 18:56:15

vad är mitt nya hem?

Jag ska plugga på Örebro universitet där de har boendegaranti. och för oss som kom in på andra & tredje hands valet och inte hunnit fixa boende så har dom akutboende, jag ringde de direkt jag fick reda på att jag kom in och de skulle fixa boende till mig. men sen jag ringde har det krånglat hela tiden, de hade visst 80 elever på 64 boender. men dom lovade att de skulle fixa till mig ändå, men det krånglar bara hela tiden. jag börjar skola på måndag och har fortfarnade inget boende, det är en lägenhet som troligtvis blir min, som jag senare får ha en inneboende i sen. tjejen som har hand om akutboenden skulle ringa mig imorgon och berätta hur det går.. jag hoppas jag får lägenheten och sedan en inneboende, vad gör jag annars?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: