2009-09-03
 12:54:15

Nollningskvällar

Då var den tredje nollningskvällen över. igår var det poängjakt med olika stationer över hela hyttan.
det var
- Smaktester, ögonbindel på och öppna käften
- Klädsträckan, ta av dig så mycket kläder du kan. alla stod i princip i bara trosor/kallingar
-
Fiskkasting, kasta fisk mot dina motståndare. tappar du den åker du ut och det sluta med 4 mot 1
- Öl maraton, spring stanna upp häv en öl spring stanna upp häv en öl etc etc
- Gräddslickning, slicka bort grädde från överkroppar och läppar
- Såpaspringet, snurra 15 varv spring över såpa tugga på äpple i vatten leta sockerbiten i mjölet
- Cocosbollen, jag kommer helt seriöst inte ihåg hur den funka, börja bli för rund om fötterna här.

Efter det blev det puben och där slösa jag tydligen en massa pengar, pengarna i plånboken är iallafall inte kvar. tur att dom inte tar kort för då hade jag inte velat sett hur tomt mitt konto var nu.




Jag har en massa bilder men jag orkar seriöst inte lägga ut dom, jag är helt slut och ikväll fortsätter nollningen.


evelina

KLART!

jag tänker på dig varje gång jag dansar, du kommer förbli min dansvän. Ingen kan ta din plats sanni.

Speciellt i moderna när jag behöver en osmidig vän som mig...



PUBLICERAT: 2009-09-08, 21:01:57 | URL: http://evelinamenchini.blogg.se/
evelina



PUBLICERAT: 2009-09-08, 21:06:20 | URL: http://evelinamenchini.blogg.se/
evelina

som dig***************



PUBLICERAT: 2009-09-08, 21:06:41 | URL: http://evelinamenchini.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: