2009-09-10
 21:06:55

.. sjukt tråkigt!

Hallå där. världens kassaste uppdatering men ni kan inte kräva något, lektioner på dagen och nollning på kvällarna. Har dröcke i stort sett varje dag i 1,5 vecka nu och ännu är inte min kropp helt slut, vad jag känner iallafall. men nollningen är ju inte riktigt över än heller ;)
.. Anledningen till bloggningen nu är att alla är så förbannat tråkiga, imorgon är det örebro dagen och förstår att folk vill vila upp sig för att orka, men hallå. gör något roligt? jag har fan inte ens min tv här än så kan inte se på tv..

Ah bla blabla .. orkar inte ens blogga. kommer tillbaka när jag känner för't, då med bilder osv.
kan tänka mig att det blir på söndag då nollningen är över.


Anonym

Gör nått vettigt istället för å bara supa å supa,det vet väl hela stan nu att DU kan,både på plugget och hemma i stan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: