2009-08-29
 12:03:23

Nu är det lördag..

Och det har blivit lite ändrade planer, har inte haft tid att blogga för fem öre. min flytt är iaf flyttad till imorgon, söndag. :) det är bra, då kan jag umgås med mina vänner och min finaste mamma i helgen.

igår flyttade min syster, känns inte allt för mycket än men det kommer väll med tiden, då när man ska fråga henne om råd för hyn, om kläderna passar ihop, vilka skor som passar till det&det, om hon kan noppra ögonbrynen, färga håret, säga om sminket ser jämt ut osv.. Nu låter jag som värsta amatör-bruden.. men min syster är förbannat bra på allt som tillhör såntdär, och även om man är säker på allt ovanstående så kan det alltid vara bra att fråga någon annan också.


Annars? var ute igår. Andrea's kompis fyllde 18 så hon hade hyrt en lokal. det totalt sög till en början men så är det ju alltid på fester om man kommer dit tidigt, och vi hade ena tjejens alkohol så vi var tvugna att gå dit rätt tidigt. men sen så bara storma det in folk, förbannat roligt faktiskt. dock hade jag glömt min kamera hemma så har inga bilder från igår, men det var några som tog ganska många kort, ska försöka få tag på de bilderna.

 iaf, efter det var jag bestämd på att åka in till stan och träffa massa kompisar, träffade johan och vi satt och snacka i typ två timmar, sen insåg vi att det blev lite kallt, han tänkte dra en taxi också men jag tycker verkligen det är slöseri med pengar så jag sa att vi skulle gå ist, vilket vi gjorde. det är inte mer än typ 5 km så det var skönt att gå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: