2009-08-28
 01:14:23

Är du min vän?

I sex års gruppen om inte ännu tidigare, blev du och jag vänner. sen när vi började i sjuan och kom i olika klasser började vi mer eller mindre tappa kontakten, fast vi snacka och sånt men umgicks aldrig. när vi börja gymnasiet såg vi varandra aldrig. sen träffades vi på krogen och innan nyår och börja snacka, sen dess har vi varit tightare än någonsin, åkt till bulgarien, festat varenda helg, pratat om precis allting, varit med om skandaler, delat skratt och tårar. jag berättar verkligen Allt för dig. och sen får jag veta att du har gått runt och pratat om mitt privatliv till dina vänner jag inte ens känner.

1. VARFÖR snackar du om MITT privatliv bakom min RYGG?
2. vad i hela har hon med mitt privatliv att göra, jag känner inte ens människan
3. Vet du vad förtroende är, vet du vad ordet vänskap betyder?

.. Och inte nog med det, när jag ställer dig mot väggen och frågar "varför gjorde du så?" i en normal lugn och typ trevlig ton "amen inte vet jag vet du varför du säger allt eller? jag kan inte få det ogjort vill du ha det bekräftat eller?" hur jävla fittig, bitchig och otrevlig som helst.. sen två dagar senare kommer smset "Sanna förlåt att jag sa det där till ...:(" men, jaha.. vad ska jag med ditt förlåt till nu?

jag blir fan sällan arg på folk, alltså. över en längre tid. om någon gör mig något kan jag bli arg men sen direkt bara "aja men skitsamma" och fortsätta med vårt.. men detta tog priset också, med tanke på att du ska föreställa en av mina Bästa vänner, och sen snackar om vad jag berättar för dig i förtroende, det värsta är att det är inte ens första gången du gör såhär..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: